fotodesky

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Neděle Únor 13 15:16:03 CET 2005

Vývojka originální z GM.
Koukam ze Vami kupovana je jednostranna a pri tom mnozstvi co kupujete budou
na sklade asi čerstve.Ted jsem zrovna sahl do starych zasob pro TA 205 (asi
rok v supliku) osvitil,vyvolal a bez zavad.Ty predtim byly stejneho typu a z
12 dps (2 na jedne desce) jich slo 8 pryc(zbyle 4 jsem vybral z desek
nesesly se dve dobre na jedne desce).
Nechtene osviceni asi ne neb pracuji v mistnosti bez oken a pri zapnuti
osvit. jednotky je jen jedna ven z obalu a to ta ktera lezi na skle.
Radek
----- Original Message -----
From: "Rt" <jr@siliconbrain.biz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 2:46 PM
Subject: Re: fotodesky

Pouzivam predevsim CU-TA052 z GM (priblizne 50 ks mesicne) a podobne
problemy jsem nikdu nezaznamenal. Obcas se na desce objevi skrabanec,
ale je to spise vyjimka. Potize s temito deskami jsem zaznamenal, jen
kdyz kupuji nejaky nestandardni rozmer. Ale to jsou spise praskliny v
laku, ktere jsou asi zpusobeny starim desek a nevhodnym skladovanim.
Barva laku se skutecne ruzni podle serii, motiv byva obcas nevyrazny,
ale me pracuji porad stejne.

Zavadu bych hledal v nechtenem osviceni nebo - spise - v nespravne
namichane vyvojce.
--
Rt