doporucte firmu na vyvoj PCI karty

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Únor 11 13:10:01 CET 2005

Zdravim,

 pokud to ma byt uzavreny system s vlastnim procesorem, je zbytecne to
 cpat na PCI, ale je vyhodnejsi to realizovat jako samostatne zarizeni
 s USB/Ethernet/ci jinym pripojenim k nadrazenemu pocitaci. Budete mit
 vice prostoru a vice moznosti k umisteni a hlavne lepsi moznosti
 provest obal s prislusnym krytim. Klasicke PC bedna je do
 prumysloveho prostredi dost nevhodna, prumyslove provedeni zase
 drahe.

 je treba zvazit jestli alespon nektere monitory nemohou byt reseny
 az na nadrazenem pocitaci. vyrazne by se tim zjednodusila konstrukce.

 Stejne me ale prijde vyhodnejsi vzit treba microATX desku s pasivne
 chlazenym procesorem a nastrkat tam prislusne karty, ktere uz koupite
 hotove a zavrit to do prumysloveho case a smitec. Bude to hotove za
 tyden a bude to stat 10x mene.

--
 turby@chips.cz