doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Milan milger@pobox.sk
Pátek Únor 11 12:44:23 CET 2005

---cele by se to melo zpracovavat uz na karte (vykonny CPU)
Naco je tam potom to PCI?
Aky vykonny procesor na karte? (dufam ze nechcete jednodoskove PC na
zakazku)
Aky je datovy tok cez PCI? Treba aj "master mod"?
Ake narocne je opracovanie vstupnych signalov?

---co se tyka vystupu pro 4 monitory tak budou na nich graficke vystupy
namerenych udaju a zaroven pres dotykovy monitor rizeni
To maju byt na tej karte aj 4 grafiky?
Mozno som to nepochopil ale nema to byt priemyselne PC /procesor,
grafika.../ + zakaznicka I/O karta na PCI?
.
Zadanie je dost vseobecne a nepresne. Bud nezodpoveda skutocnosti alebo je
prilis zlozite a vtom pripade by som do toho urcite nesiel.
Dalsie upresnenie uz iba priamo:
milger@pobox.sk

Milan

----- Original Message -----
From: <martin.kadlecek@email.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, February 11, 2005 12:22 PM
Subject: RE: doporucte firmu na vyvoj PCI karty

takze jeste jednou zadal jsem o kontakt ci doporuceni na nejakou firmu co
UMI PCI karty

ze se jedna o PCI kartu no berte to jako prani zakaznika
karta bude ridit urcity vyrobni proces
nektere signaly se budou zpracovavat, 14 signalu budou teplotni cidla
12 sinalu bude mereni frekvence 10 mereni napeti a tak dal podobne
ze by se tam nemelo vejit v tom nevidim problem muze byt jedna PCI karta
plne delky
a nekolik plechu s konektory
co se tyka vystupu pro 4 monitory tak budou na nich graficke vystupy
namerenych udaju a zaroven pres dotykovy monitor rizeni

ke vsemu uz jsou urceny konktretni cidla a doplnky jedine co chybi je uz jen
ta PCI karta

co se ceny tyka je mi jasne ze nepujde o desitky tisic ale o stovky

Martin Kadlecek