OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

aze azehw@volny.cz
Pátek Únor 11 12:56:07 CET 2005

Tak to jsme na tom podobne. Takova buzerace, to by bylo neco na mne.
AZE

Neblaznete...

Dosud jsem psal z pozice podnikatele, ted se k tomu vyjadrim jeste jako
spotrebitel (zakaznik). To, co popisujete, kdyby na me nejaky dement jen
zkusil (!!!), tak neodejde z toho mista zdravy. To rikam, jakkoliv jsem
   v podstate mirumilovny a snazim se konflikty resit spis smirem.

BTW: docela by me zajimalo, zda zde pritomni slovensti kolegove maji
nejakou konkretni zkusenost tohoto typu, tedy ze zakaznik vysel z
obchodu a venku ho zkousel nekdo kontrolovat, zda ma paragon...

--
Jirka