OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Únor 11 12:48:21 CET 2005

Jiri Foldyna napsal(a):

> . Co
> jineho je totiz moznost pokutovat kupce za to, ze nemuze ukazat paragon ?
> Neumim si predstavit zadny akceptovatelny duvod pro toto opatreni, je to
> cista buzerace. Ze si na hlavu nechavaji srat v jinych statech, pro mne neni
> dostatecny duvod k tomu, abych nastavil i svou.

Neblaznete...

Dosud jsem psal z pozice podnikatele, ted se k tomu vyjadrim jeste jako
spotrebitel (zakaznik). To, co popisujete, kdyby na me nejaky dement jen
zkusil (!!!), tak neodejde z toho mista zdravy. To rikam, jakkoliv jsem
   v podstate mirumilovny a snazim se konflikty resit spis smirem.

BTW: docela by me zajimalo, zda zde pritomni slovensti kolegove maji
nejakou konkretni zkusenost tohoto typu, tedy ze zakaznik vysel z
obchodu a venku ho zkousel nekdo kontrolovat, zda ma paragon...

--
Jirka