OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Únor 10 11:48:38 CET 2005

Petr Simek napsal(a):

> Mne by treba zajimalo co budou delat ruzni mobilni poulicni prodejci
> obcerstveni - parkari nebo nekde na koupalisti kde nemaji pristup k
> elektrine. Ty registracni pokladny asi na PB nepojedou..

Existujou opruzy napajene z akumulatoru.... Docela by me stejne
zajimalo, nakolik se na schvaleni toho zakona podilela lobby
vyrobcu/prodejcu r.p.

Udajne (!!!) to ma bolsevikovi prinest moznost jedincum ukrast o cca
miliardu rocne vic - zamyslel se nekdo nad tim, kolik rocne bolsi
prosustruje na svych nejruznejsich doslova pruserech?

--
Jirka