OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Únor 10 11:43:30 CET 2005

On Thu, 10 Feb 2005, Jirka wrote:

> Ja bych v r.p. stejne mel zase proste to, co normalne dostava zakaznik
> na fakture/paragonu. Mozna jsem hloupej, ale doklad dostava kazdy. Stve
> me ale princip r.p., kdy ze sveho musim zaplatit a udrzovat neco, co
> slouzi jen a pouze k tomu, abych byl vic opruzovan... Proc???

Mne by treba zajimalo co budou delat ruzni mobilni poulicni prodejci
obcerstveni - parkari nebo nekde na koupalisti kde nemaji pristup k
elektrine. Ty registracni pokladny asi na PB nepojedou..

Pripada mi to stejne jako u toho zakona o zamestanosti a par. 13 kde
jako obvykle vylili s vanickou i dite...