Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?
Jirka
zaloha@volny.cz
Středa Únor 9 22:43:41 CET 2005
Serych@panska.cz napsal(a):
> Vrele doporucuju tuhle knizku: JAURIS, M., ZASTÁVKA, Z. Základy neformální
> logiky. Praha : S a M, 1992
> Je to bajecne napsane a tenoucke, a kdyz si to clovek precte, pochopi
> fungovani vetsiny klamavych mechanizmu v reklamach. Pak uz se jen smeje, kdyz
> jakoukoliv reklamu vidi nebo slysi.
> Na druhou stranu si clovek uvedomi, ze retorika reklam je bohuzel vetsinou
> nenapadnutelna prave proto, ze pouziva chyby v logice (ktere nepozorny
> posluchac neodhali). Kdyz se ale vyroky spravne logicky analyzuji, je z toho
> jasne, ze takova reklama nikdy absolutne nic neslibovala a treba ani nelhala.
> Jen je proste (zamerne) logicky chybne zkonstruovana.
Chapu Vas, ale ja jako prosty vysokoskolak davam vetsinou prednost
axiomu "neoblbujte me"...
--
Jirka
Další informace o konferenci Hw-list