Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?
Serych@panska.cz
Serych@panska.cz
Středa Únor 9 21:45:10 CET 2005
>
> Casto je skutecne problem odhalit, kde a jaka je skutecnost.
> Nebudme ale
> naivni a nestavejme se do pozice zadneho extremu.
>
> --
> Jirka
Vrele doporucuju tuhle knizku: JAURIS, M., ZASTÁVKA, Z. Základy neformální
logiky. Praha : S a M, 1992
Je to bajecne napsane a tenoucke, a kdyz si to clovek precte, pochopi
fungovani vetsiny klamavych mechanizmu v reklamach. Pak uz se jen smeje, kdyz
jakoukoliv reklamu vidi nebo slysi.
Na druhou stranu si clovek uvedomi, ze retorika reklam je bohuzel vetsinou
nenapadnutelna prave proto, ze pouziva chyby v logice (ktere nepozorny
posluchac neodhali). Kdyz se ale vyroky spravne logicky analyzuji, je z toho
jasne, ze takova reklama nikdy absolutne nic neslibovala a treba ani nelhala.
Jen je proste (zamerne) logicky chybne zkonstruovana.
Jakub Serych
Další informace o konferenci Hw-list