Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 9 18:15:06 CET 2005

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):

> To uz musi byt superkreten, kdyz veri vsemu, co je kde napsano a ani
> nedokaze precist co je kde napsano. Kdyz napisu: "Zlevnil jsem barevne
> televize na 200Kc.", kde jste kdo cetl, ze je u mne take koupite a kolik
> jich hodlam za tu cenu prodat ? Nikdo nikde. A lhal jsem ? Nikoli, treba
> jsem zlevnil jen 2ks, ale pravdu jsem mel, ja nenapsal kolik ks. Jenze to
> chce cist a u toho myslet a na to fakt asi lidi nemaj - varenej spenat
> (nechci bejt sprostej, konzistence je stejna) v hlave, to je fakt nestesti.

Ale no tak, Jirko, vis sam dobre, ze nejde jen o evidentni kraviny, na
ktere skoci snad jen skalni vohnouti (a ze je jich v tehle zemi
spousta), ale o cely system propracovanych polopravd, lzi a specialnich
psychologickych postupu - vse zamerene na jedno:

aby lidi kupovali

Casto je skutecne problem odhalit, kde a jaka je skutecnost. Nebudme ale
naivni a nestavejme se do pozice zadneho extremu.

--
Jirka