Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Únor 9 17:56:06 CET 2005

Jiri, mas pravdu. Jenze pak bys nemel na dve televize delat celostatni
reklamu mesic dopredu.
Jeste k nedavnemu vyprodeji: Do Radiofora pozvali reditele Carreffouru a
jeho nauceny reklamni kecy, typu "Dali jsme novou dimenzi nakupovani v
CR .... videl jsem jen same rozzarene tvare a jeste dneska mi pisou
dekovne dopisy, co vsechno krasnyho si nasi zakaznici koupili ....
dekuji timto vsem zamestnancum za jejich pristup a prinos k teto akci
.... vsechny ostatni firmy tohoto typu nam nyni zavidi ...", me dostaly.
Malem uz se mi otevirala kudla v kapse.
Druhy den pak hlasili, ze s nimi COI vede nejaky rizeni o pokute asi
milion za klamani zakaznika. Musel jsem se zasmat.

Ja vim, ze je to v nas lidech. Videl jsem ten film Cesky sen o fiktivnim
hypersuperextramarketu. Behem filmu jsem se smal, na konci moc ne. Pak
byla diskuse s autory, zajimavy bylo, ze i lidi v sale nerikali jak jsou
ti ve filmu blby a my co tam sedime chytri. Snad jsme si z toho neco vzali.

U nas 17.11. otevirali Interspar. Reklama jak prase, lidi tam spali ve
spacacich, ze maji snad levny kurata nebo co. Pry za 29/kilo. Tak jelo
pul mesta do Intersparu a v Hypernove meli prazdno a kurata za 25 Kc.

Martin Hanek