Krystalka

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Únor 8 16:48:16 CET 2005

Ono by vam to hralo, ale neni antena jako antena. Chce to alespon 100
metru dratu, cim vic, tim lip. (pak ale bacha na bourky)

Vim, ze pokud nekdo ma telefonni vedeni vzduchem trochu delsi, leze mu
obcas do "linky" i rozhlas z MW. A to je na konci obycejny telefon.
Radio je slyset hlavne pokud je ucastnik odpojeny na ustredne......