Krystalka

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Úterý Únor 8 16:24:03 CET 2005

Pred par lety jsem dopadl stejne. Postavil jsem klasikou krystalku s
civkou a otocnym kondesatorem. Na kus dratu jako antena a topeni
nebo nulak jako zem mi nechtela hrat. Material byl original old
timer z 1 republiky a 50 let. Pripadal jsem si pred svym milym
synem jako blbec. PS. Drive ( v 60 letech) stacila antenka
sluchatko a hromosvod jako uzemneni. Bez diody to hralo taky. a ted
hi tech s civkou ne.

Hugo KOTTAS