Re: Tisk přímo na DPS

Masnica Lubomir masnica@kabelta.cz
Neděle Únor 6 12:05:48 CET 2005

Vím že to tady asi nepatří ale válí se mi tady UV expoziční jednotka
kovová vana nahoře sklo pod ním 4 x trubice UV 8W, časovač, plocha na
expozici cca 23x21 cm a za 1500 Kč by byla k mání...........někomu by se
mohla hodit

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 05, 2005 6:05 PM
Subject: Re: Tisk přímo na DPS

Ja pouzivam pro tisk na film HP840C v nastaveni na nejvyssi kvalitu. Na
filmu je ihned po tisku na cernych plochach souvisla vrstva inkoustu (pokud
tam neni otisk prstu) a po zaschnuti je cerna plocha stejne nepruhledna,
jako film. Neprosviti se to ani pri nekolikanasobnem prodlouzeni expozice.
Jednou jsem to tam zapomnel pul hodiny a jen byly cary tenci.

Andel