Tisk přímo na DPS

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 5 19:26:19 CET 2005

> Ja pouzivam pro tisk na film HP840C v nastaveni na nejvyssi kvalitu. Na
> filmu je ihned po tisku na cernych plochach souvisla vrstva inkoustu (pokud
> tam neni otisk prstu) a po zaschnuti je cerna plocha stejne nepruhledna,

Ok, zatim vyhovuje tu co mam a pokud to byla jen nahoda tak me to diky
nizke cene zas tolik trapit nebude, akorat budu muset hledat nahradu
nebo se vratit k osvitu. Problem driveru k tomu Canonu je ze je delan
pro ... nejde v nem nastavit nic jako DPI ani nic konkretne, vse je
proste jako draft, standart, high apod a jeste se to lisi podle media,
jeste si s tim zkusim pohrat.

> jako film. Neprosviti se to ani pri nekolikanasobnem prodlouzeni expozice.
> Jednou jsem to tam zapomnel pul hodiny a jen byly cary tenci.

Presviceni mi tolik nehrozi mam casovac, po zapnuti nastaven automaticky
na 6 minut, jinou hodnotu musim prenastavit a spina primo lampu.

Pavel