Tisk přímo na DPS

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Únor 5 13:29:36 CET 2005

Tak si taky pridam nejcerstvejsi zkusenost.

Drive jsem pouzival pro fotocestu filmy s osvitky. Otec si k vanocum
nadelil inkoustovku Canon Pixma 3000, reklamni kecy tvrdi cosi o
revolucni technologii, o az 4800DPI apod. No nicmene tiskarna za ty cca
2.500kc tiskne opravdu solidne. Pozadal jsem kamarada aby mi "zapujcil"
folii pro inkjety, kterou koupil pri nejake likvidaci za 1kc/A4 nekolik
set stran. Bohuzel vyrobce folie je jiz nezjistitelny, byl na celem
baleni nekolika tisic ks. Predlohu jsem zrdcadlove vytiskl na folii
(tisk nastaven na max. kvalitu a cernou), bez jakekoliv upravy polozil
potistenou stranou na cuprexit nastrikany positivem, osvitil standartne
400W vybojkou (vnitrek z nejake lampy, jiz to zde bylo nekolikrat
popsane) po dobu 6 minut, vyvolal, vyleptal v HCL a vysledkem byla
perfektni deska. Opakovene jsem zkusil vyrobit desku na ostro a to jeste
2vrstvou, vysledek stejny akorat se mi nepovedlo sesadit dobre obe
strany (na to ze to byl 2. pokus o 2vrstvou desku byl ale vysledek
vynikajici) nicmene to bylo pouzitelne, uz jen proto ze 1 vrstva byla
temer komlet GND. DPS je temer komplet SMD, sire nejtensich spoju je
12mil, nejmensi roztec je cca 20mil.

Takze pro me je ted jasno - stavajici technologie osvitu a leptani ale
vyroba predlohy na inkjetu. Doted pro me bylo jednodusi hodit predlohu k
firenim filmum na osvit takze me to pak stalo treba jen 10kc.

> Zlaté voči :-)). Pravda je, že používám výhradně laserovky od HP, ale
> HPJL4L, HPJL4V, HPJL5L, HPJL6L, HPJL1100, HPJL1200 ty všechny tisknou
> perfektně 1:1 bez jakéhokoliv přesvědčování z mé strany ve většině případů s
> drivery přímo z Windows. Teda slovem perfektně označuji stav, kdy v praxi

No me na stole lezi jedna HPLJ4L, ma uz hodne natoceno ale na papir
slouzi perfektne (az na klasickou bolest HP - podavace papiru). Ovsem
nepodarilo se mi ji donutit tisknout 1:1 a neni to 0.2mm na A4 ale
vyrazne vice (DIL 40 uz je rozjete). Neni to tak ze stred je ok a kraje
rozjete, je to rozjede vse, jistou korekci jde provest pomoci resize v
nejakem programu, coz se mi pokusne povedlo ale na DPS by to nemuselo
byt vhodne. Jinak jsem kdysi zkousel vyrobu predlohy pomoci HPLJ6L a
vysledek 1:1 ale jinak nic moc, asi to chtelo vice acetonu.

> S inkoustem mám ty nejhorší zkušenosti - HPDJ600 + originál HP fólie pro
> inkoust za cca 60kč za A4. Hrůůůůůza. Fakt ale je, že kamarád má tuším

No vidite, ja mam ted ty nejlepsi ale pravda zkreslene nizkou cenou folii.

Pavel