Tisk přímo na DPS

Rt jr@siliconbrain.biz
Sobota Únor 5 11:00:00 CET 2005

> Takze uz jsem je rozbalil abych to vyzkousel a pr..er. Ta zelatina je
> opravdu mekka, folie se prilepi na plast na tiskarne a tiskarna si ji nepoda
> :-(((  Takze bude nasledovat dalsi vyvoj, prece to nevyhodim :-(

Zopakuji sve zkusenosti:
Momentalne tisknu predlohy na tiskarne HP7150 (predtím na HP3820).
Predlohu vytisknu na obycejny kancelarsky papir (ca 170Kc/500listu) s
nastavenim nejvyssi kvality tisku, nejvetsiho mnozstvi inkoustu a
nejdelsi doby schnuti.
Po priblizne 5ti minutovem proschnuti predlohu zpruhlednim sprejem
Transparent z GM. Transparent strikam z rubove strany predlohy, prebytek
ihned setru gumovou sterkou.
Pri vyrobe fotocestou je od tloustky car 12mil vysledek obtizne
rozeznatelny od filmu.
Pred ikoustovkami jsem pouzival tisk laserovkou HP5L na papir, kde jsem
vysledku, srovnatelneho s inkoustovkami, dosahl po napareni predlohy v
parach nitroredidla nebo acetonu. Stacilo 5minut a priblizne 10 minut
predlohu vetrat.
--
Rt