RE: Tisk přímo na DPS

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Únor 4 21:25:57 CET 2005

Zlaté voči :-)). Pravda je, že používám výhradně laserovky od HP, ale
HPJL4L, HPJL4V, HPJL5L, HPJL6L, HPJL1100, HPJL1200 ty všechny tisknou
perfektně 1:1 bez jakéhokoliv přesvědčování z mé strany ve většině případů s
drivery přímo z Windows. Teda slovem perfektně označuji stav, kdy v praxi
nepozoruji nejmenší náznak chybných rozměrů - neboli všechny IO jdou
zastrkat bez nejmenšího donucování. To dodávám jen proto aby mi někdo
nezačal dokazovat, že nepřesnost může dosahovat až 0,2mm na A4.

S inkoustem mám ty nejhorší zkušenosti - HPDJ600 + originál HP fólie pro
inkoust za cca 60kč za A4. Hrůůůůůza. Fakt ale je, že kamarád má tuším
HPDJ970 nebo něco takového a ukazoval mi celkem použitelné klišáky - dával
dva přes sebe.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Subject: Re: Tisk přímo na DPS

Nevim, s laserovkou jsem delal jen male desticky a musel jsem to vzdycky
dost dlouho fetovat v acetonu. Slysel jsem (vlastni zkusenost nemam), ze
laserove tiskarny maji casto ujete rozmery i linearitu obrazce. Pri
vychylovani paprsku (zrcatkama nebo lomem svetla v hranolu?) dopada paprsek
na valec kolmo jen v prostredku, na krajich sikmo. Je to sice nejak
korigovane, ale chyba na sirce papiru je pry i 1 mm.

Inkoustovka timhle netrpi, tiskne presne. Mam HP840C a i pri tech 300 DPI
tisknu bez problemu cary a mezery 0,3. S lepsi tiskarnou pujdou i mensi. Se
zasychanim problemy nemam. Pri nastaveni vysoke kvality tisku je na filmu
rovnomerna jeste tekuta vrstva inkoustu, ktera je po zaschnuti opravdu
nepruhledna. Jediny problem jsem mel s nedokonale proschlym inkoustem, ktery
chemicky narusoval fotocitlivy lak na DPS a tisk byl taky choulostivy na
poskrabani. Daval jsem na to tenkou folii z CDcek a bylo po problemech.
Daktyloskopicka folie ma taky kryci folii. Takze neni co resit :-) prece si
pro tech par tistaku nebudu porizovat dalsi kram do baraku :-)))

Andel