Certifikace a ASM

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Únor 2 17:51:56 CET 2005

A toto mate vyskusane? U ktorej certifikacnaj autority?

Autorita je autorita preto, lebo dava peciatku na zaklade vlastneho
rozhodnutia. Vacsinou si stanovuje pravidla viac-menej sama (aspon co sa
tyka podrobnosti) na zaklade zakonov plus poziadaviek a pripomienok
roznych organov a organizacii.

Mozete nariekat, mozete skusit partizancit - a mozno Vam to obcas
prejde, ale ak namietate voci postupu certifikatora, v skutocnosti mate
len dve normalne alternativy - stazovat sa na nadriadenom organe, alebo
prejst ku konkurencii (a ta bohuzial casto neexistuje).

wek