Certifikace a ASM

Rt jr@siliconbrain.biz
Středa Únor 2 17:55:06 CET 2005

No, konkretnim pripadem je treba obvod M1486 fy. www.microcon.cz, jehoz
zakladem je x51 (alespon tak soudim podle funkce a rozlozeni vyvodu). A
dost pochybuji, ze by Microcon  na pozadani dodal vypis programu.

Taky www.asicentrum.com by z predavani vnitrni struktury obvodu ci
vypisu programu kazdemu ze zakazniku nemelo zadnou radost. Tohle si
preci zadavatel musi tvrde zaplatit a jiny zakaznik, ktery si kupuje
navrzeny obvod, se k dokumentaci nema sanci dostat. Pro nej je to
soucastka jako kazda jina.

Abych predesel pripadne polemice, nevim, zda ASICentrum jeste v malem
pro jineho zakaznika navrzene obvody prodava, ale pred nejakou dobou se
tam daly koupit ruzne sikovne drobnustky na bazi GAL, PAL a jinych
programovatelnych obvodu.
--
Rt