Certifikace a ASM

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Únor 2 13:42:16 CET 2005

Take nejsem prehnane stydlivy ohledne zdrojaku, ale:

Pokud nekomu dodavam program, vychazim casto z toho, co uz jsem nekdy
napsal (ruzne ovladace a rutiny mam odladene a jen je prilinkuji), co
jsem se docetl v zakoupene literature nebo na skolenich ve svem case a
za sve penize. To vsechno mi setri cas a zakaznikovi penize. Pokud by
nekdo trval na zdrojaku (vzacne), musel bych uctovat i podil na techto
nakladech.
Mimochodem: i zakaznici, se kterymi jsem se dohodl, ze maji zdrojak, se
radeji s upravami obraci na mne, nez na vlastniho programatora. Ono
stravit nekolik dni studovanim ciziho zdrojaku kvuli uprave na 30 minut,
to si rozumny clovek rozmysli.

Zdenek