Velká prodleva GPRS - was: Re: Datovy prenos - mobily.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 2 08:07:25 CET 2005

Dne úterý, 1. února 2005 22:07 Michal Novak napsal(a):
> Spojeni mobil <> mobil  jde nejprve do jetnoky IWU (Internetworking
> Unit) kde se GSM modem (on to neni modem protoze je to digitalni)
> zkonvetuje na normalni telefonni modem napr V.32 a pak zpet pres IWU
> na GSM :-) je to kvuli kompatibilite.

Dobrý den, nedá mi abych se nezeptal, když vás tu máme, proč je zpoždění GPRS
z počítače natolik ohromné, když javovým programem PING spuštěným na mobilu
ty pingy jsou i 15ms na server, který má těch 10-15ms normálně (protože je za
bezdrátem). No a taky samozřejm+ě, dalo-li by se toto zpoždění nějak
eliminovat.

Zajímavé třeba taky je, že odezva wapovým browserem pokud se díváte třeba na
jízdní řády, je v podstatě okamžitá (a to jde přes gprs), zatímco cokoli co
jde jinam, trvá, no normálně jako přes gprs.

Můžete mi to objasnit, prosím?

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh