Lepidlo na lepeni remenic, lepidla obecne?

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Sobota Prosinec 31 18:10:01 CET 2005

Chemopren moc nedoporucuju, je sice pruzny, ale jak pisete, na tak male plose nebude mit takovou pevnost, a cim vice materialu pres sebe date, tim vetsi bude nehomogenita ohybu.
Ovsem ted me tak napada, ze pokud by reminek mel po cele sve draze v okoli vony prostor, slo by pouzit nektere opravdu pevne lepidlo, reminek neprerusovat a jen na nem udelat jakesi ocko (viz. priloha), teoreticky by to mohlo predejit te nehomogenite, kdyz se to sikovne udela.....

Hroch