Lepidlo na lepeni remenic, lepidla obecne?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Prosinec 30 23:39:42 CET 2005

Zkuste se zeptat u nejake firmy prodavajici remeny napr. www.pikron.cz. K
lepeni tesnicich O-krouzku se pouzivaji kyanoakrylatova lepidla coz jsou
bezna sekundova lepidla, ale ty pokud vim, nejsou moc pruzna, takze pro
remenici to asi moc vhodne nebude. Pokud jde o pruzne lepidlo napada mne
jenom klasicky Chemopren, ale zas jestli by tak malou lepenou plochu udrzel?

S pozdravem,
Ales Chlubny