Frekvencni menic na doma

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Prosinec 30 15:50:18 CET 2005

Diky, neco takoveho jsem potreboval vedet. Vypada vcelku slusne i cena je
prijatelna.

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomas
Sent: Friday, December 30, 2005 3:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Frekvencni menic na doma

Kdysi jsem se o to snazil , ale nakonec jsem koupil hotovy SIEMENS SINAMICS
G110, 1.5kW 220V vstup, 3f vystup ,cena 5500,- s DPH .

Umi rozbeh, dobeh ,kompenzaci skluzu,brzdeni ss proudem  a plno dalsich
hovadin.

Mam to na soustruhu MN-80 .Velka spokojenost hlavne to brzdeni a reverzovani
clovek uzije. Koupil jsem si jej  puvodne pro to abych nemusel natahovat do
dilny 3F privod.

SIEMENS je celkem znacka ta cena se mi nezdala nijak prehnana.

http://www.elektromotory.cz/inshop/