Frekvencni menic na doma

Tomas tomaw@volny.cz
Pátek Prosinec 30 15:03:39 CET 2005

Kdysi jsem se o to snazil , ale nakonec jsem koupil hotovy SIEMENS SINAMICS G110, 1.5kW 220V vstup, 3f vystup ,cena 5500,- s DPH .
Umi rozbeh, dobeh ,kompenzaci skluzu,brzdeni ss proudem  a plno dalsich hovadin.
Mam to na soustruhu MN-80 .Velka spokojenost hlavne to brzdeni a reverzovani clovek uzije. Koupil jsem si jej  puvodne pro to abych nemusel natahovat do dilny 3F privod.
SIEMENS je celkem znacka ta cena se mi nezdala nijak prehnana.

http://www.elektromotory.cz/inshop/

  ----- Original Message -----
  From: Petr Tosovsky
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, December 30, 2005 1:29 PM
  Subject: Frekvencni menic na doma

  Zdravim vsechny.

  Rozhodl jsem se ze si domu poridim frekvencni menic. Chtel bych ho hlavne k soustruhu, ve kterem mam motor 2kW, ale jinak bych si ho upravil jako prenosny na jine veci. Mel byste nekdo tip kde nejaky menic na ty 2kW (1 fazovy) koupit a jakou znacku? Rozhodujici je prirozene cena kterou bych rad dostal pod 5000Kc. Zadne funkce navic mimo nastaveni otacek, rozbehu a ochran nevyuziju. Samozrejmne ze jsem nasel spoustu prodejcu, ale nevim co konkretne vybrat, na co si dat pozor a kde najit nejlepsi cenu.

  Diky za pripadne reakce.

  Tosa

  http://www.nod32.cz