Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

DavidS d.free@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 29 11:31:56 CET 2005

Žádná mejlka. Já také myslel chlazení vřetena. O nástroji nemluvím,
protože to je individuální dle obráběného materiálu. Já uvažuji o
kapalinovém od začátku. Udělat v tělese labyrint s napojením na hadičky.
Jako osičku bych chtěl použít držák na ER kleštiny s válcovou stopkou.
Je to sice drahý, ale snad se mi podaří ukecat nějakého obchodního
zástupce na slušnej rabat a naše obchodníky na odprodání.

David

PS) Tatíka Vám závidím. Tchán má taky doma klasiku, ale když se s tím
nemůže pomazlit tak je problém ho k něčemu dokopat. A pověsit mu na to
krok. motory s NC řízením ....