Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 29 10:55:35 CET 2005

Jen aby nedoslo k mejlce...psal jsem o vretenu ne o nastroji ( ten bude
chlazen take - vzduchem nebo mlhou - frezku mam navrzenou tak, aby
chladivo mohlo cirkulovat - pracovni plocha bude vlastne vana).

Telo vretena a motorku bude chlazene nejprve necene vzduchem (zebrovani
- ventilator) a pokud nebude stacit nasadi se tam kapalinove chlazeni.

Netvrdim, ze vsechno bude hned, ale tim, ze vsechno si vyrabim sam tam
mam moznost si na veci, ktere njsou aktualni udelat pripravu a az budou
tak se jen dodelaji.

Pro mne mnohem dulezitejsi nez treba sklad nastroju bude dodelani 4. osy
- bude to delicka takze rozhodne mam o zabavu postarano. Navic tatik uz
zase dynda, ze az rozbehnem frezku tak, ze bychom treba taky na ten
klasickej soustruh mohli dodelat dva krokovy motory... :-))))

RadekCX