Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Prosinec 29 09:40:23 CET 2005

> Kosto ja v tom taky "bloudim", ale problem neni v tom, ze
> by neco bylo tezke (i kdyz ja osobne bych tam ten bovden nedaval :-( ),
> ale jde o to, ze otacky 10000 nebo 5000 jsou napr. na hlinik
> nepouzitelne, kdyz mi freemill "vyplazne" program 20k radku, tak by
> tam musel tech 5 hodin sedet a chladit a chladit
> navim napr. proxxon aj. maji vetsinou klestiny jen do 3,2mm
> a regulaci prave od 5000 :-( (me osobne by asi nejvic vadily
> ty otacky)

Ale ja nemel na mysli pohon (frezku) od Proxxonu, nebo Dremelu, ale jen a
pouze to vreteno s ohebnou hrideli, pripadne jen to vreteno. Chapu argument,
ze by byl problem pouzit 6/8/12 frezky, ale osobne se stale bavim jen a
pouze o hobby pouziti. Pokud jsem spravne pochopil, tak mas obavu z regulace
v nizkych otackach ?? Proc ale nepouzit vlastni externi regulator ???

S pozdravem
MK