Vreteno pro frezku Re: Naradi Proxxon

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 09:23:29 CET 2005

Ahoj

Kosto ja v tom taky "bloudim", ale problem neni v tom, ze
by neco bylo tezke (i kdyz ja osobne bych tam ten bovden nedaval :-( ),
ale jde o to, ze otacky 10000 nebo 5000 jsou napr. na hlinik
nepouzitelne, kdyz mi freemill "vyplazne" program 20k radku, tak by
tam musel tech 5 hodin sedet a chladit a chladit
navim napr. proxxon aj. maji vetsinou klestiny jen do 3,2mm
a regulaci prave od 5000 :-( (me osobne by asi nejvic vadily
ty otacky)

Prichy