LTC baterie (byl vesely kasparkuv hrobecek)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Prosinec 28 23:25:09 CET 2005

Jak tak koukám do katalogu GM, tak ty články zase tak šíleně drahé
nejsou.
Ten co jsem zmiňoval (buď s nějakým novějším označením nebo se jedná o
jiný typ, co má sice stejnou kapacitu, ale umožňuje jen mnohem menší
zátěž) mají v GM za nějakých 220 Kč.

Pokud by někdo chtěl tyhle články použít, tak bacha. Dělají se v zásadě
dvojího druhu (záleží na vnitřním provedení elektrod). Jeden typ je
určený pro odběry řádu stovek mA (tak do 200-300 mA), má delší
životnost, snad až 20 let, menší hmotnost a vyšší odběr je rychle zničí.

Ty druhé mají vyšší hmotnost, kratší životnost, ale nechá se z nich
cucat proud řádově ampéry. Takže pokud by se tím měl živit např. nějaký
vysílač o výkonu jednotek či desítek wattů, bylo by nutné použít ty
druhé.

Zdraví PavelK