vesely kasparkuv hrobecek

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Prosinec 28 22:36:31 CET 2005

Nojo, jenže Voyager (podobně jako jiné družice) má nějaké odpudivě
neekologické baterie, které by v případě havárie mohly znamenat celkem
problém.
Obsahují bud plutonium nebo podobný šmejd. Něco se o tom psalo před
několika lety, když hrozilo jisté nebezpečí, že nějaká sonda spadne
nekontrolovaně zpět na Zem.

Zdraví PavelK