Naradi Proxxon

Prichy prichy@volny.cz
Středa Prosinec 28 18:17:01 CET 2005

Zdravim..
jestli se mohu zeptat, uz jste "vymyslel" nejake to vreteno na cnc frezku??

ja uz jsem chtel objednat
http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_vrtacky_1.htm
(*Vrtací bruska  IB/E)  *provedeni s klestinami (sklicidlo nedoporucuji)

ale ted kdyz si to tu ctu, tak dochazim k nazoru, ze koupit v "kaflandu
" neco za
1000 bude mit stejny vyznam :-)

Zatim si opravdu nevim rady a pokracuji v hledani  ...
Jeste me zaujalo Frézovací motor  BFW 40/E od proxxonu, ale ta cena :-((
Na druhou stranu bych rekl, ze uvadene otacky budou vhodnejsi na hlinik
dural, mosaz pripadne zelezo....

Prichy