[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Prosinec 23 19:17:57 CET 2005

Zkuste si sehnat "Cernoch - Strojne technicka prirucka", je v tom vsechno,
ma to asi 2400 stran cca A5, je to rozdelene na dva dily, vydalo SNTL -
Nakladatelstvi technicke literatury, 1968

S pozdravem,
Ales Chlubny