[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Prosinec 23 19:03:09 CET 2005

Já jsem cca před 1,5 rokem prolezl antikvariáry i prodejny knih a
zjistil jsem, že tyto informace jsou patrně považovány za státní
tajemství. V knihách pro učňáky jsou jen co nejvíc povšechně popsány
základy, ale užitečnou informaci z toho nevyčtete. Hlavně že tam jsou
popsány rozklady sil na břitech nástrojů, ale prakticky využitelné
informace chybí (jaký nástroj pro jaký materiál, jak ho nabrousit pro
různé typy materiálů a pod.). Nejužitečnějsí by patrně byly ty hodně
staré knihy. Základy jsou totiž stále stejné.

	Martin.