RE: Vrtačka PROXXON Micromot50 - doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Prosinec 22 23:46:37 CET 2005

Abych jenom nekritizoval.

Správná vrtačka na plošné spoje by měla vypadat nějak tak, jak je
uvedeno v příloze, která snad projde.

Jedno světlo šikmo shora, druhé pod tišťákem. Do sdířek "Motor 2" se dá
připojit něco na 12V/2A. Typicky foukadlo nebo vysavač na odfukování
špon.
Vrtačka je vyvážená, takže motor s vrtáčkem lze přitlačovat lehce
ukazovákem pravé ruky.

Zdraví PavelK