RE: Vrtačka PROXXON Micromot50

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Prosinec 22 23:24:30 CET 2005

No, já mám jak tohle, tak ten typ FBS 240/E a na vrtání plošňáků se
nehodí ani jedna.
Jednak se to hřeje, druhak sklíčidlo docela hází a ty stojánky stojí
taky za prd.

Krom toho, vrtačka na ruční vrtání plošných spojů by měla vypadat úplně
jinak. Měla by svítit shora, svítit zespoda skrz plošňák a měla by se
dát mačkat jedním prstem za současného držení desky plošných spojů.
Jinak je to fakt šílenost, vrtat větší plošný spoj.

Zdraví PavelK