Win32 Aplikace - Win98 vs WinXP - Crash

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 22 21:18:44 CET 2005

Jeste jeden trochu surovy silovy napad....pokud chybu nenajdete
je tu jeste moznost pouzit veci jako debuger ci je disasm.
Verim, ze prumerny cracker vam rekne behem nekolika minut,
kde je chyba.
Ale pokud nejste kovany, tak bude samo lepsi pouzit jiny postup.
...no co byl to jen napad

taky hezke vanoce a novy rok :-)