Win32 Aplikace - Win98 vs WinXP - Crash

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 22 11:13:50 CET 2005

No jestli mne staricka pamet neklame, tak vyjimka 0x03 je
"DebugBreak". V kernelu a podobnych knihovnach ho pouzivaj v pripadech
jako kdyz udelate bordel v pameti (uvolnovani nealokovane pameti,
cmarani po pameti, dvojite uvolnovani pameti).

Ted budu trochu varit z vody, W98 jsem pod pazourama nemel uz hoooodne
dlouho, ale snad to tam vsechno bude. Predpokladam vyvojove prostredi
mate na tech XP a na W98 proste neni.
1) Program (Klidne Release verzi) si prelozte s generovanim debug
info. (Property pages - Linker - Debugging - [Generate debug info,
generate map, exports, lines)
2) na w98 preneste i vznikly PDB soubor
3) Overte, ze vam jede DrWatson - ze je nakonfigurovany (spustite
DrWtsn32, dal intuitivne)
4) Nechat program spadnout
5) Analyzovat na zaklade toho, co vygeneruje pan Watson do logu co
jste a odkud jste volal pred padem a hura na to:) Jestli W98 neumi
pracovat podle novych PDB souboru tak je mi vas lito a hura na praci s
MAP soubory - coz je humus:)
Marek