RE: Eagle - export pro děrovací lis

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Čtvrtek Prosinec 22 15:21:36 CET 2005

Zdravim,

No jo, to je sice pravda, ale ja nemam po ruce masinu, ktera umi excelon
format, ale takovou experimentalni potvoru pro kterou jsem znamemu napsal
jen SW s relativnim vektorovym posunem, jeste se to piluje:). Kdyz to budu
tahat z formatu excelon, musim nutne prepocitavat souradnice a konvertovat
na vektory relativniho posunu a nebo pohodlne primo z eaglu v ULP, kterym
rovnou vyplivnu pozadovane soubory a temi uz nakrmim SW stroje:). Takto mam
vsechna data pohromade rovnou z eaglu a nemusim se zabyvat navic formatem
excelon...

S pozdravem,
                Marek Pavlu