Eagle - export pro děrovací lis

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 22 14:41:18 CET 2005

> Ja sam se na neco podobneho chystam, chci si napsat ULP, ktere by mi
> generovalo soubory s vektory der v desce a vytvarelo nekolik souboru podle
> velikosti otvoru, a vrznout to na stroj, abych nemusel vrtat doma na
> stole:). Ale casu moc neni:(.

No to je snad zbytecne psat, takhle v podstate vypada standardni format
Excellon. Akorat je to vsechno ve dvou souborech - v jednom souradnice,
v druhem prumery. Pokud byste presto touzil mit to v nekolika souborech
podle prumeru, tak to nejakym skriptem napsanym v libovolnem oblibenem
jazyce prevedete, je to velmi jednoduche.

Lukas Grepl