programátor flash AT45DBxx

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Prosinec 20 12:10:56 CET 2005

Dne út 20. prosince 2005 11:38 Marek Sembol napsal(a):
> No ja myslel o napsani specialniho programu jen na to natazeni, jak
> rikam "sekyrnicky"
> 1) MCU posle do PC pozadavek (i s adresou)
> 2) PC odpovi balikem dat pevne definovane delky (zalezi na velikosti
> pameti v MCU) spolu s nejakym jednoduchym zabezpecenim (aspon xor)
> 3) MCU po odebrani tohoto mnozstvi dat zkontroluje zabezpeceni. Jestli
> to nesedi, opakuje krok 1
> 4) Naprogramuje data do flash
> 5) inkrementuje adresu a hupkydupky do kroku 1.

Presne tak se o to snazim, mam tam zjevne nejakou hloupou chybu, ale
protreboval bych se prave uz venovat necemu jinemu, tak se ohlizim po
takovehle berlicce.
Vidim ze mi asi ale stejne nic jineho nezbyde, tak to jdu dal zkoumat.

> Kdyz jde o "jednorazovku", tak klidne malou rychlost prenosu a klidne
> male baliky dat:)
>
> BTW: da se nekde u nas ty pameti kusove koupit?

V AT45DB081 - 1Mbyte v GM za cca kilo

> BTW2: pro ktery MCU to programujete? Pokud je to AVR - dalo by se
> prijit k rutinam pro obsluhu te AT45?

AVR s HW spi rozhranim pod avr-gcc, na knihovnu funkci pro praci s tou pameti
mne nasmeroval nekdo odsud z konference (omlouvam se dotycnemu, ze si
nepamatuji kdo to byl, resp bylo jich vic, ale jen jeden mne nasmeroval
opravdu spravnym smerem) jen jsem to musel trochu poopravit a pak jsem si
pripsal par funkci ktere tam chybely.