Re: programátor flash AT45DBxx

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Prosinec 20 11:38:06 CET 2005

No ja myslel o napsani specialniho programu jen na to natazeni, jak
rikam "sekyrnicky"
1) MCU posle do PC pozadavek (i s adresou)
2) PC odpovi balikem dat pevne definovane delky (zalezi na velikosti
pameti v MCU) spolu s nejakym jednoduchym zabezpecenim (aspon xor)
3) MCU po odebrani tohoto mnozstvi dat zkontroluje zabezpeceni. Jestli
to nesedi, opakuje krok 1
4) Naprogramuje data do flash
5) inkrementuje adresu a hupkydupky do kroku 1.

Kdyz jde o "jednorazovku", tak klidne malou rychlost prenosu a klidne
male baliky dat:)

BTW: da se nekde u nas ty pameti kusove koupit?
BTW2: pro ktery MCU to programujete? Pokud je to AVR - dalo by se
prijit k rutinam pro obsluhu te AT45?
Marek