Plazma vs. LCD (bolo: zkrat v obrazovce)

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Prosinec 20 21:38:42 CET 2005

Nechci se prit, bylo tam tak 10 techle placek na jedne stene, obraz z
nejakeho demo DVD - velmi ostry a barevny a bylo videt spis rozdily v
jednotlivych znackach, nekdy vypadala lip plasma, nekdy LCD. Pri zkoumani z
10cm bylo teprve poznat technologii - LCD zcela vyhranene pixely, plasma
takove nestejne. A samozrejme podle tepelneho salani. Mozna zalezi, jak je
to nastaveno atp.
Hlavne bych uz nekupoval TV bez DVB-T, takze si urcite pockam...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, December 20, 2005 9:26 PM
To: HW-news
Subject: Plazma vs. LCD (bolo: zkrat v obrazovce)

ja neviem, ja to tam vidim, maju neporovnatelne horsi obraz ako plazmy.
Nieco ako ked pripojite LCD monitor ku videokarte analogovo a digitalne
ale este horsie. Obraz nie je ostry ale co je horsie su tam velmi dobre
viditelne stvorceky (kompresia?) co u plazmy nevidim. Neviem na akom
principe funguje ziskavanie signalu pre kazdy pixel u plazmy a u LCD
takze to neviem porovnat.
Hlavna vec co mi na tom vadi je, ze obraz u LCD nie je ostry, porovnal
by som to mozno so stratovou jpeg kompresiou. Proste vsetky detaily su
chlpate...
b.