Plazma vs. LCD (bolo: zkrat v obrazovce)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Prosinec 20 21:26:24 CET 2005

ja neviem, ja to tam vidim, maju neporovnatelne horsi obraz ako plazmy.
Nieco ako ked pripojite LCD monitor ku videokarte analogovo a digitalne
ale este horsie. Obraz nie je ostry ale co je horsie su tam velmi dobre
viditelne stvorceky (kompresia?) co u plazmy nevidim. Neviem na akom
principe funguje ziskavanie signalu pre kazdy pixel u plazmy a u LCD
takze to neviem porovnat.
Hlavna vec co mi na tom vadi je, ze obraz u LCD nie je ostry, porovnal
by som to mozno so stratovou jpeg kompresiou. Proste vsetky detaily su
chlpate...
b.