zkrat v obrazovce

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Prosinec 20 19:16:24 CET 2005

Pokud tam nejaka nastaveni jsou, tak vetsinou je to nasazeni proudu pro
jednotlive barvy - to se nastavuje pri tmavosede a zesileni pro dve barvy,
treti je pevne - to se nastavuje pri bile. Musi se to parkrat opakovat  aby
to hralo :o)

Danhard
******

To je mi sice jasne, ale dosahnout to ... uf... Jina seda byla pri ztazene
regulaci kontrastu (jas v obrazku 256 256 256) a jina kdyz byl kontrast
naplno a maly jas jsem udelal zadanim prislusne tmave plochy. Asi takhle:
dokud jsem se spokojil s monitorem takovym jaky je, nejake drobne rozdily mi
tak moc nevadily. Ted kdyz je "nastaveny", si ho mnohem vic vsimam  vadi mi
uplne vsechno :-)
Andel