Autoradio Ford 2014 - trvaly odber 200mA

Kapostas, Tomas Tomas.Kapostas@smurfitkappa.sk
Úterý Prosinec 20 08:31:20 CET 2005

Ahoj,
S tym 200mA odberom si na tom celkom dobre ;-)
Normalne seriovo vstavane jednoduchsie ford radia (2004, 2014...) maju vo vypnutom stave odber 250mA !!!
Tiez som sa prekvapil.
To autoradio nie je pokazene, to je proste take od vyroby.
tomi

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Minář Petr 'měřák'
Sent: Monday, December 19, 2005 6:42 PM
To: HWnews
Subject: Autoradio Ford 2014 - trvaly odber 200mA

Zdravim vsechny,

neopravoval nekdo autoradio Ford 2014 ?
Pres hlavni napajeci pin to zere stale cca 200mA. Kdyz jsem "sel" po
tom, tak to bylo ve vetvi za 10V stabilizatorem. Postupne jsem odpojoval
nektere IO, kazdy z nich mel neco, ale v souctu to bylo dost (oneh
200mA). Pred par lety jsem byl znamymu merit odber proudu v aute,
protoze mu to v zime vybijelo AKU, no a mel tam taky tohle autoradio.
Nevite jestli se delaly nektera autoradia vyslovene pres klicek?

--
	Petr "měřák" Minář