Naradi Proxxon

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Prosinec 19 07:58:09 CET 2005

Jiří Reček wrote:

>Já používám již delší dobu nářadí Dremel. To proto, že kamarád modelář mi
>vysvětlil, že Dremel je nejlepší. Když jsem to šel koupit, měli ji zrovna v
>akci za 1700,-. Naprosto si nemohu stěžovat a neumím si vysvětlit, jak jsem
>do té doby bez této vrtačky mohl žít. 230V, 8000 až 30000 rpm.
>www.dremel.com

Mam dremelku cca 5 rokov. Je to sikovna vecicka, ale len chvalit ju
nemozem. Asi po roku mi na nej vytrhlo lamelu z komutatora. Nastastie sa
to dalo spravit s trochou skleneho rovingu a epoxidu. Ale u veci za
vtedajsich 150DM by so take nieco necakal. A dalsia "drobnost" - kupil
som ju so zakladnym prislusenstvom - par brusnych, reznych a lestiacich
kotucikov. Aky bol moj sok, ked som doma z toho nemohol nic vyskusat,
lebo jedina kliestina bola tak na 1.5mm vrtak. Takze za dalsie 3
kliestiny + par frezok som vyplazol este tisicku...

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com