Informace o Philips Cryptoworks?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 17 21:20:56 CET 2005

Ono to je spise o tom, ze CW se moc nepouziva na tech spravnych (velkych) trzich a tak neni dostatecny zajem na jeho prolomeni, proste neni dostatek potencialnich kupcu na piratske karty.
Pokud budu mit nadeji, ze prodam 20.000 piratskych karet po 100Euro/ks  tak nebudi mit problem investovat a najnout treba bulharskou laborator, ktere rozpitva original kartu na atomy a vrati mi onen pozadovany algoritmus. Nebo proste zaplatim nekomu kdo ma ty spravne informace atd.

>Dekuji cwfaq jsem si stahl. Jak se zda mame "smulu", ze ceske
spolecnosti pouzivaji zrovna dosud neprolomeny cryptovaci system.