OT Tlumic na zbrane ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Prosinec 19 01:20:49 CET 2005

No, s tím bych nesouhlasil.
Jednak laserový zaměřovač nemusí být velký. Např. Glock to má vyřešeno
celkem rozumně. :-)
Za druhé se laser právě při obraně VELMI hodí, protože není nutné až tak
přesně mířit. Pokud je sestava zbraň a laser dobře zastřílená, lze s ní
střílet i takříkajíc "od boku". Ona je ta tečka velmi dobře viditelná na
vzdálenost pár metrů jak ve dne, tak zejména v noci, kdy lze očekávat
katastrofický scénář přepadení a střelby.
Mimochodem, nevím kdo má co proti ČZ-85. Já nosím ČZ-75 už víc než 10
let v podstatě pořád a nijak velká mi nepřipadá.

Zdraví PavelK